Nytt år, ny blogg

Hej och välkomna till min nya blogg!

Innan har jag funnits på Lillasyster samt på Johanna men nu kände jag att det var dags för en nystart! Men kolla gärna in på dem ändå om ni känner för det!

Vem är jag då?

Lite snabba "basfakta":

Namn: Eva Johanna Maria Håkansson
Ålder: 22, blir 23 den 20/3
Familj: mamma, pappa, 2 systrar (och deras respektive), 4 syskonbarn, mormor
Bor: i Kalmar men kommer från Kristianstad
Pluggar: farmaceutprogrammet vid Linnéuniversitetet, termin 2
Saker jag gillar: umgås med vänner och familj, fika, shoppa, festa, musik, blogga, träna, hästar och ridning. Och en massa annat!



Ja, det här är jag.

Hoppas vi hörs snart!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0