Idag har jag cyklat en mil...

...på en träningscykel på Friskis gym!

Atti och jag gick till Friskis idag och köpte träningskort, äntligen blev det av! Har kommit en massa hinder i vägen hela tiden, men nu så!

Blev cykling i 30 minuter och 10 minuter på nån annan pryl som jag inte har den blekaste om vad den heter men den var rolig!

Gyminstruktioner på fredag, imorgon blir det ki-box!

Precis duschat nu, känner hur endorfinerna flödar i kroppen, häääärligt!

Just nu är jag fylld med positivism, jag ska klara alla jäkla tentor, jag ska jäklar anamma bli farmaceut!! Så jäkla glad är jag!
Ska försöka hålla glöden uppe. Men snart lägger sej väl ruset...

Äta till middag idag?
Tror det blir korv, potatis och spenat, måste ju äta som Karl-Alfred för att bli Karl-Alfred!
Och så är ju spenat typ the love of my life...



Keep up the pace!!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0