Hujedamej

God kväll mina vänner!

Nu har jag precis lagt ihop skolböckerna, orkar verkligen inte mer nu!

Har kollat igenom två föreläsningar vilket blir ungefär sex timmar. Har också gjort två gruppövningar så nu är jag slut i rutan. Inte exakt som min planering. Men jag har jobbat på, så jag är nöjd. Taa-daaaa!

Såklart har jag tagit pauser, jag är mästare på pauser! Ibland små pauser som exempelvis en titt in på Facebook. Eller läsa någon blogg jag följer. Fast det har blivit långa pauser också. Som när jag lagade mat.

Känner mej duktig för jag har gjort riktig husmanskost idag. Åt mammas köttbullar och så gjorde jag riktig potatismos till, mums. För er som inte vet så älskar jag potatis, i alla dess former!

Har snöat idag med och är riktigt kallt. Atti och jag va ute på en promenad, det är också duktigt. Men som vi frös, eller i alla fall jag!

Tror jag ska sova nu, är kalastrött. Plus att jag blivit förkyld. Ni vet så som när man får ont i hela kroppen och typ blir öm i skinnet? Usch.

Sov så gott inatt!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0