How can you mend a broken heart?

Nu har jag suttit och stirrat på ett tomt inlägg i flera minuter. Blev jättesugen på att skriva ett till inlägg innan jag somnar. Eller rättare sagt lägger mej. För somnar, ja det känns som det kommer bli dags för mig att gå till skolan imorgon innan jag lyckas med det.

Har haft en riktig down-kväll, är riktigt låg nu.

Började med att läsa klart om glykolysen och proteinupprening. Gick rätt bra. Sen gick det bara utför.

Jag ska inte snoka i saker. Jag mår bara dåligt av att veta. Jag tror att jag vill veta, att jag ska ha lättare för att acceptera faktum då. Men så är det inte. Det etsar sig fast på min hjärna, den blir brännmärkt. För alltid.

Jag tror aldrig jag hann läka riktigt. Önskar att jag kommer kunna göra det nu. Jag vill aldrig må så där dåligt igen. Aldrig nånsin. Det var hemskt.

Nu ska jag ta mina tankar och gå och lägga mej och hoppas att de blir stilla snart.

Godnatt.

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0