God måndag morgon!

Somnade helt ifrån allt igår kväll, såååå trött var jag.

Nu har jag precis försökt jaga fatt på min läkare på CSK, det är minsann inte det lättaste! Ring hit och ring dit.

Till sist så skulle man prata in sitt namn och telefonnummer så skulle dom ringa upp. Vet inte riktigt om jag tror på det. Och dessutom har vi lektion när klockan blir 10.05... Men kanske kan komma ifrån och svara. Fast jag tvekar på att dom hör vad jag säger, jag är så himla hes, min hals gör ont ont ont.

Jaja. Nog om det.

Skolan börjar kl 10, då är det gruppövning i biokemi, hoppas att det blir givande, det behövs nämligen.

Sitter och lyssnar på Rix FM, Rix Morronzoo mer exakt. Har lyssnat på Rix Morronzoo i 10 år, nästan varenda morgon. Roger, Titti och Gert. Nu för tiden är Gert knappt närvarande och en Ola Lustig är där istället och är något fjantig. Och nu ska Titti Schultz (hoppas jag stavade rätt) sluta! Fast hon ska ersättas av Sofia Wistam, hon är bra.
Men liksom, nu är ju bara en tredjedel av Rix Morronzoo kvar, dom som är Rix Morronzoo för mej alltså. Nu kommer det bara bli morgonradio i vanlig bemärkelse.


Men Roger och Sofia - GO!

Nu ska jag äta frukost!

Hörs senare idag!
/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Gissa ;)

Miiihihiihihihiihiiiii



Hej :)

2010-01-25 @ 10:59:45
URL: http://ungtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0