Fight the fight!

Nu är jag som en ny människa!

Ki-box ikväll, man jobbar verkligen igenom hela kroppen! Jobbigt så man vill spy bitvis men åååååhh så härligt!

Nu sitter jag nyduschad vid datorn samtidigt som jag har mat på spisen. Inte så bra, jag vet. Nyss kokte min pasta över. Men jaja, tråkigt att stå och glo vid spisen ju.

Ska käka köttfärs med pasta och kolla på gårdagens Andra Avenyn. En kväll helt i min smak!

Oj, gick visst ifrån datorn lite... Så nu har jag ätit min köttfärs som faktiskt blev helt okej trots min usla kokkonst. Så nu är jag mätt och belåten! ^^

Asså shit, Erika och jag gjorde något lite galet alldeles nyss.

Nu ska jag sätta på te och se Andra Avenyn innan jag somnar och ramlar av stolen.

Imorgon blir det hundsim (vattenträning för att vara mer korrekt) med Lina och hennes hund Ville. Sen gymistruktioner på Friskis och därefter avläsning och sen föreläsning. Äntligen helg!

Dock återigen en helg fylld av plugg... Tenta på onsdag sen.

Ha en fortsatt bra kväll!
Godnatt!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0