Det snurrar i min skalle

God morgon alla! Sovit gott?

Asså jag kunde verkligen inte sova! Och det berodde faktiskt inte på AA...

Alla möjliga tankar bara snurrade omkring i mitt huvud och jag fick dom liksom inte att sluta... Jo, tillslut stannade dom väl uppenbarligen eftersom jag på någon vänster somnade. Eller så somnade jag av ren och skär utmattning...

Tänkte på tentan som varit, tentorna som kommer, labbar, allt som man måste plugga in och lära sig, hur trött jag är jämt... Tänkte på J och E... Att jag känner mer så ensam ibland... Undrade hur Ellis har det... Och en massa!

Visst är det väl hopplöst när tankarna snurrar och man hysteriskt försöker sova för att man vet att om man inte somnar så blir dagen efter förstörd eftersom man inte kommer orka lyssna ordentligt på föreläsningen. Suck...

Jaja, två timmars föreläsning idag. Sen är det till att plugga biokemi stenhårt! Längtar redan till ikväll när jag får gå och lägga mej... Känns som allt kretsar kring att få sova nu för tiden.

Hoppas er dag blir bra, själv ska jag försöka hålla mig vaken!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0