Dagens låt: Basshunter - Every Morning

Måste bara slänga in en Dagens låt också! Sen måste jag verkligen sova om jag ska kunna hålla mig vaken på Peters föreläsning om fotosyntesen imorgon... Tur vi inte börjar förrän kl 10 imorgon!

Dagens favoritlåt är Basshunter - Every Morning



Jag som inte ens gillar hans låtar i vanliga fall, inte överdrivet mycket årminstone. Men denna är sjukt bra! Den får mig att tänka på J och M, det är deras låt för mig. Knäppt att ha en låt åt ett annat par?

Ja, dom är så söta och fina bägge två så dom passar onekligen bra ihop. Så tycker vi skippar slutet på videon. Men resten! Må ni leva lyckliga i alla era dagar!

Och, blir det utgång imorgon så ska jag misann lyssna på denna när det är dags för pepp, trust me!

There is one girl in my life
That makes me love again
As pretty as a girl could be
So beautiful

Every morning she makes me a cup of coffee
with a smile on her face
I’m a man in love
and she’s glorious


Oh baby I want you to stay in my life
Never say goodbye even if you cry
I’m still by your side


I see your face...
/Johanna with love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0