Bufferträkning ---> huvudvärk

God eftermiddag!

Hoppas ni haft en bra dag!

Min har väl inte varir denbästa direkt...
Föreläsning imorse som vi kom för sent till eftersom skrivaren i datasalen skulle vara grymt sölig bara för att vi hade en tid att passa. Samtidigt i datasalen hade farmaceut-tvåorna någon slags laboration via datorn.. Hmm..

Lång lunch idag, blev Maxi då istället eftersom min morgonbestod av att förgöves försöka få prata med någon på Umo...

Sen vart det dags fär labb, världens slappaste! Tog en halvtimma cirka trots att Johannas och min ena platta blev misslyckad så vi fick göra en ny. Sånt gillas, mer av det!

Satt sedan med Johanna, Lina och Atti och tragglade med bufferträkning inför tentan. Vi körde fast, totalstopp. Frågade en massa olika lärare om hjälp och alla hänvisade oss vidare till Kjell. Det var bara det att han var som bortspolad från Norrgård just precis då. Givetvis. Så vi gav upp och gick hem.

Utanför skolan satt en hund bunden i flera timmar. Tycker synd om den, varför lämnar man den inte hemma då?? Hoppas stackaren inte sitter kvar än...

Nu i eftermiddag tog jag saken i egna händer och gick till Umo. Dom sa att jag skulle lägga ne lapp i en postlåda med mitt telefonnummer så skulle dom ringa upp. Ja, undrar när dom tittar i den? Om ett par månader? Suck...

Nu är jag äntligen hemma och borde äta och plugga. Men har sån huvudvärk så har inte lust med något av det. Jag som borde tagga till, ikväll är det dags för Ki-box med Atti!

Hoppas denna instruktören är i klass med Helena J!!

Ska försöka sova och äta lite nu, kanske huvudvärken ger sig då...
Och så borde jag plugga lite också.

Ha en bra eftermiddag och kväll, hörs när jag kommer hem om mina armar nu inte är så slut att jag inte orkar skriva!

/Johanna with love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0