Vårkänslor - tygskor från Din Sko

Jag är ju som bekant fattig student som dock älskar att shoppa. Men ekonomin som student är ju fruktansvärt begränsad. Så jag tänkte att jag skulle "låtsas-shoppa" lite och lägga mina fynd i en ny kategori - Min önskelista.

Till att börja med så vill jag ge er ännu lite fler våränslor genom att lägga upp bilder på skorna jag hittade på Din Sko när jag var på Hansa här om dagen.

Vill ha allihop!

Tror att jag har ett sjukligt sko-beteende, jag kan inte få nog, jag skulle kunna köpa hur många par som helst och ha i en hel skogarderob!

 

 

Alla paren kostar 299 kr styck och finns som sagt på Din Sko.

Blev helt förälskad i dessa söta tygskor, speciellt de ljusblå i mitten. Jag SKA ha dom! Jättesöta när våren kommer ju! :)

De flesta paren finns i olika färger och/eller mönster, bara att klicka er fram för att hita just er favorit. Eller varför inte ta en shoppingrunda och besöka butiken?

 

Snart dags för skola och labb! Ha det bra, hörs sen!

/Johanna with love


Kommentarer
Postat av: bellaisit.blogg.se

fina, jag har ett par skor som jag köpte innan eller lite efter jul , nu måste bara våren komma så ja kan använda dom! :D

2010-02-25 @ 18:03:05
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0