Var är mina endorfiner?

Var ju som sagt på gymmet innan ikväll. Kom hem för ett tag sen. Håller på att laga min korv Stroganoff nu, inte alls sent...

Var inte alls kul att träna idag, kändes inte alls bra! Märks att man varit sjuk ett tag nu och att man inte är frisk än. Attans, vad tid det tar!

Brukar ju kännas så bra efter träning, pigg och glad. Men inte idag. Kände mej bara trött och hängig och smått illamående. Besviken jag blev.

Muntrar upp mej med att visa er mina skor jag köpte!





Hett med ridstrumpor ;)

Älskar mina "Uggs", tror dom åker på imorgron! Lång dag i skolan, då vill man ha mys!

PS. Grattis till mej. Min korv Stroganoff luktar kräk. Men som tur var så smakar den OK. Och, jag ska aaaldrig mer lita på bokens recept. Det stod att det skulle bli två portioner. Det blev snarare fyra! Är proppmätt!! Hoppas jag är hungrig på lunchen imorgon...

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: hanna

usch,brukar vara så precis när man varit sjuk, kroppen är fortfarande seg och behöver pumpas igång, ta det bara försiktigt man ska börja sakta:) uggsen är härliga, mina var så trasiga så slängt dem så har inga, så skulle behöva införskaffas hehe:P

aa, precis, min kille är hopplös när det gäller sånt, är det godis framme, mat i kylen bara käkar upp allt, men nu på sistone e han bättre tack å lov. han läste det jag skrev på bloggen om pengarna så han fick sig en liten uppläxning hehe;)



åhh, det där låter så sjukt bekant, har hänt mig med, när jag sa att jag skulle flytta 33 mil bort slutade han plötsligt höra av sig, tappade känslorna helt plötsligt, åhh gud vad kär jag var i han. vet precis vad du känner. men det bästa är att släppa han. är han inte bättre än så är det inget att ha. är det riktig kärlek finns det inga avstånd som kan skilja en åt, då klarar den sig igenom allt:) vart bor du?:) förstår dig helt, jag litar inte på killar för fem öre haha, för dålig erfarenhet, hehe precis, är du också en djur älskare som mig?:) jaa verkligen tack:) detsamma:)

måste bara säga att blir alltid lika glad när jag ser att du skrivit inlägg till mig, du verkar vara en sån himla härlig person:D

2010-02-12 @ 00:32:30
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0