Tillbaka i norr

Ja, nu är jag åter på samma nordliga breddgrader som innan. Har varit en sååå skön vecka hemma att jag vill åka tillbaka nu med det samma!

Sov på bussen, skönt. Hittade en jätteskön sovställning! Synd att det bara var 20 minuter kvar då dock... Men sånt är väl typiskt.

Har nu packat upp och rensat lite i garderoben. Ska ställa ner en hel tvättkasse men kläder jag inte använder i mitt förråd, har liten plats som det är i mina skåp utan att onödiga saker ska ligga där och trängas. Fast ärligt så blev det inte så stor skillnad...

Slängde också mina favvo-skor. Det tog emot men dom är verkligen helt söndriga nu så det var på tiden. Måste ju göra plats för mina nya skor som jag köpte när jag var nere i Kristianstad! Dom har jag glömt visa er, får göra det senare idag.

Måste handla också. Innehållet i min kyl består av;
* saft
* ketchup
* cider
* Limoncello
* morötter
* smör

Jättegod middag det kommer bli annars liksom.
Blir nog en vända till Friskis sen också. Och så får man väl sätta sej och plugga metabolism också även fast det tar emot som attan.

Ha det bra idag, vi hörs!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0