The party is in you

Party party, people on it, on it,
drinkin' booze and beers and no-one cares 'bout the future.
..

The party is in you - Byz

Igårkväll var det fest! Therese hade inflyttsfest! Det var helt proppfullt av folk i lägenheten och partystämningen var på topp!



Micha och Mimmi Pigg ^^

För ett par helger sen var jag ju som bekant på klassfest med min gamla klass från gymnasiet. Jag citerar Isak: NV3a = BÄST!!! Q.E.D.

Sofia frågade efter ett litet inlägg om detta (Sofia, ber om ursäkt för att jag är seg) och jag tänkte att ett party-inlägg kunde få avsluta februari!

Vi var hos Viktor i Åhus. Tog bussen ut dit. Kändes nästas som back in the days när vi skulle ut och se Eurovision hos Sanna eller något liknande.
Viktor (med lite hjälp av päronen kom det ju fram...) hade gjort jättegod tacopaj! Mums!

Jättegott med bål också, mumma på det ^^

Och Dessan, kvällens lektant, hade gjort en kulig bordsplaceringslek. Tjejerna fick vars en Disneyfigur och killarna vars ett djur från en Disneyfilm, så skulle man para ihop rätt. Jag blev Gus och Isak blev mus så han blev min bordsherre (eller vad det heter).

Dessan - kvällens lekledare :)

Som väntat så pratades det ju en hel del gamla minnen... Men också en hel del nytt, man vill ju veta vad alla pysslar med nu för tiden!
Dessan hade gjort en tipsrunda också med frågor som gällde saker som hände eller som folk hade sagt när vi gick på kära gamla Österäng. Och för att få veta lite nytt också så hade hon även kommit på en lek där alla skulle skriva en sak på en lapp som ingen visste om en sen innan och så skriva sitt namn på. Sen läste Dessan upp alla lappar och så skulle man gissa vem som gjort vad.

Diskussionen är i full gång :)

Blev ganska galna saker, vilket man kan vänta sig av det gänget! Typ "gillar att göra snöänglar naken och lyssna på Sit On My Face", "har strippat inför 50 pers" och annat i den stilen...
Och så klart så skulle det sjungas SingStar! För vad är en fest utan SingStar nowadays?? Somliga gick väl mer inför det än andra...

Likheten med Lena Ph är slående! ;)

Och det blev kladdekaka! Och slagsmål om spellistan på Spotify, och dans (vilken slutade...lite...avklädd för vissa).
Några drog in till stan för att gå ut och vi övriga stannade kvar hos Viktor för att hinna umgås lite till.
Var jättekul att träffa alla igen, synd bara att alla inte kunde (eller ville, vad vet jag?) men hoppas på en repris snart igen!

The SingStars! ;)

Farmis-töserna ^^

Boysenbär

Viktor försökte trycka ner mej för att själv se lång ut. Jag tycker mer det ser ut som att jag försöker dricka ur hans glas...


Party hardy here with me...

/Johanna with love


Kommentarer
Postat av: Dessan

Roligt att du uppskattade lekarna! Jag hoppas också på en repris inom kort! ha det bra!

2010-03-03 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0