Studentshopping!

Nu ska ni få se vad jag fyndade!



T-shirt från Gina Tricot, 49 :-



T-shirt från Gina Tricot, 49 :-



Tröja från Gina Tricot, 49 :-
Stor som ett hus och jätteskön, kommer nog bli min favvis ^^

Hittade en svart mössa från H&M också. Försökte fota den med men såg bara ut som ett svart garnnystan. Det är i alla fall en svart stickad mössa i baskermodell, fast liksom pösig. 10 :-!! Lite lagom liksom.

Så fick tre tröjor och en mössa för 160:-, det kallar jag studentshopping!

Har pluggat resten av dagen, tenta imorgon så måste nog sova nu. Upp tidigt imorgon ju och hjärnan ska orka tänka från kl 08 - 12! Skönt med lite kortare tenta än vanligt dock.
Efter tentan blir det till att skriva labbrapport med Johanna, ingen rast och ingen ro!
Tacokväll med mina fina töser sen på kvällen, det är vi värda! Kanske blir det en vinare också, vem vet? ;)

Godnatt allihop!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: sandra:)

gillade den i mitten:)

2010-02-05 @ 19:03:17
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0