Stress

Usch, vilket slafs!

Idag hade jag verkligen behövt de där söta gummistövlarna! Blev helt blöt om fötterna på den korta vägen från Norrgård och hit. Kanske inte så smart att gå i "Uggs" dock när det töar... Men jag trodde inte att det var sååå blött!

Föreläsning i mikrobiologi idag, om genteknik. Brukar tycka mikrobiologin är kul i vanliga fall men idag satt jag bara som på nålar och ville att föreläsningen skulle ta slut så man kunde sätta sej och råplugga biokemi. Lyssnade knappt alls idag... Ajja, får kolla på den föreläsningen igen sen innan det är dags för tenta i den kursen.

Känner hur mycker magsyra jag har i magen just nu, den gurglar omkring och har sej... Trevligt att veta va? Helt vansinning halsbränna! Ska det aldrig ta slut?

Känns som jag får leva med den till april ungefär innan det (förhoppningsvis) börjar lugna ner sig lite i skolan.

Att ha denna gigantiska tenta och sen veta att man på två veckor ska tentaplugga till eny tenta PLUS två litteraturuppgifter!!! Jag mår dåligt. Och antagligen omtenta i biokemi också, så jäkla svårt är det!

Nej nu ska jag sluta tjata om min tentaångest! Känns som det bara blir såna här inlägg innan jag ska ha tenta!
Förlåt! Ska försöka komma på något roligare att skriva i eftermiddag!

Ha en fortsatt bra dag!
/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0