snösnösnö

God förmiddag allihop!

Kom hem från systra min för en stund sen.

Var mysigt att vara hos dom lite, var ett tag sen nu.

Lagade mat igårkväll, köttfärslimpa och potatisgratäng blev det. Sen kollade vi på Melodifestivaleländet, mest för att. Tror inte nån av oss var så jätteintresserad av det egentligen. Och som vanligt fanns det inte en enda bra låt med...

Blev filmtitt sen också. Sweet Home Alabama gick på TV4. Man har ju sett den X antal gånger redan men jag tycker att den är bra!

Övervägde att kolla på Ghostbusters sen också men det blev sängen istället. Hallinarna skulle ju ut och åka skidor idag och ge sej av hemifrån tidigt. Och en annan behöver ork för att plugga tråk-biokemi...

Som det snöade! Här inne i stan tycker jag mest att det är jobbigt. Men ute i Lindsdal så är det mest mysigt!

Nu ska jag kolla på föreläsning om elektrontransport och oxidativ fosforylering. Synd man inte har lite popcorn... Värsta bion ju. Or not.

Sen ska jag städa och lyssna på hög musik så man vaknar lite igen. Har jag tur pallar jag plugga lite till sen med. Men det tar jag då!

Ha en bra dag idag! Ta väl vara på helgens sista dag så ni orkar en ny vecka imorgon! Puss!

/Johanna with love

Lite vinterbilder:
Trädet är till hälften begravt i snö...

Mysigt ändå ju :)

Vackert ^^

Det gäller att inte bli trött i benen på promenaden, här kan man i alla fall inte sitta...

Hoppsan, jag brukar ta denna vägen till bussen!

Vinterland ^^

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, älskar hans "never let go" :D

2010-02-21 @ 14:52:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0