Oh darling, I wish you were here

The stars lean down to kiss you
And I lie awake and miss you

I miss your arms around me
I'll send a postcard to you, dear
'Cause I wish you were here

I'll watch the night turn light-blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly

The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

But drenched in vanilla twilight
I'll sit on the front porch all night
Waist-deep in thought because
When I think of you I don't feel so alone

As many times as I blink
I'll think of you tonight

And I'll forget the world that I knew
But I swear I won't forget you
Oh, if my voice could reach
Back through the past
I'd whisper in your ear
Oh darling, I wish you were here...
-
(Owl City - Vanilla Twilight)


Exakt så här känner jag. På pricken. Nästan så att man ryser. Miss you E... Happy birthday.

Kommentarer
Postat av: hanna

fin text, vem är det du saknar?:) jaa, usch ja, men nu är det nästan bra tack och lov:)

åhh då får jag också titta på melba.se, blev kär i den jackan jag med hehe:D jag tyckte också om ola å salem al fakir sen hon den rödhåriga tjejen linda hade skön låt:) hehe jag å killen är värsta melodifestival nördar, vi bänkar oss alltid framför tvn när det är hehe. jag har till å med sett finalen på plats när måns zelmerlöv sjöng cara mia å the ark var med, det var coolt hehe:D

jaa, jag vet, det är sorgligt men sant, folk verkar bedra varandra var och varannan dag, beror nog på att världen är så sexfixerad som idag. en duger inte det ska vara flera.

usch stackarn förstår dig att du tar det lugnt med killar, vet själv hur ont det gör att få hjärtat krossat,var han otrogen eller?:( har som tur bara varit med om det en gång. men är riktigt svårt att hitta en kille nuförtiden finns så mycket skitkillar, tycker inte du det? kram

2010-02-10 @ 15:38:38
URL: http://girlishness.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa verkligen ja läskigt, man vill nog inte ens tänka på vad det finns för människor i världen då skulle man bli rädd.riktigt bra citat av din kompis :)

2010-02-10 @ 15:49:56
URL: http://girlishness.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det stämmer bra! Kul att du kollar in min blogg då, positivt överraskad eller? hehe

2010-02-11 @ 06:45:44
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0