Lustigt.

Lustigt. Kollar på Melodifestivalen. Och läser bloggar samtidigt. Är inte jätteintresserad av Melodifestivalen, men offrar mej för päronen. Det är Ola som sjunger just nu. Och just nu är jag inne på Muffins-Martins blogg. Han bloggar om en snygg skinnjacka från Emilio. Och Olas jacka, tror fasen det är samma! Lustigt.



Lånad från Muffins-Martin

Skitsnygg jacka! Önskar man hade 1500... För tjejer kan ha killjackor va? Nej, men man borde haft en pojkvän att sätta den på... Vilken iakttagare jag är!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: hanna

snygg jacka verkligen, var kunde man köpa den? finns en sån där på mq och hm jag funderat på köpa. joo det kan man tycker jag bara de sitter bra på en so why not hehe? vad tyckte du om melodifestivalen då?:) åh värsta fynd ju:D lägg upp bilder så får jag se på dina fynd:D åh tack ska du ha:) ja vi har ju varit tillsammans ett litet tag iallafall 2 år tihi, men han är min stora kärlek verkligen, aldrig känt så här för någon, men man får ju se vad som sker med tiden:) har du någon kille?:) kram



2010-02-07 @ 22:49:29
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0