Kvävefixering is the shit!

God eftermiddag!

Har ni haft en bra dag idag?


Min har varit okej... Dagen började med dugga som tyvärr inte gick så jättebra. Sen en sååå tråååkigt föreläsning om kvävemetabolismen. Som tuuur är så är det den sista metabolismen vi ska plugga in till tentan!

Snabb lunch där jag både slängde i mej lite mat och försökte få tag i apotekschefen inför sommaren...

Därefter skrev Johanna och jag labbrapport i mikrobiologi till vid fem i eftermiddag. Sån tid det tar, känns som man hellre lagt den tiden på biokemin nu liksom...

Kom hem och var vrålhungrig. Blir korv Stroganoff idag igen så tänkte bärja laga det med en gång. Problemet var bara att jag inte tagit ut korven från frysen... Hmm..

Tips till mej själv: om du ska laga mat som du vet finns i frysen, ta då ut den ett tag innan i fortsättningen!!!

Har inte direkt något att skriva... Men har en himla massa uppdateringar att göra. Bilderna från veckan jag var hemma har inte hunnit läggas upp än. Och så vill ni väl veta hur klassfesten i lördags var också?

Ska roa mej med det när jag tar mina pluggpauser ikväll ^^

Hade tänkt träna idag också men kommer inte att hinna det idag. MÅSTE plugga ordentligt med biokemi idag!!
Får ta det imorgon!

Vi hörs snart!

/Johanna with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0