Helt slut, vilken dag!

Ja, jag är verkligen helt slut nu! Helt galet! Orkar inte röra mej. Mina ben bär inte och jag orkar knappt lyfta på armarna...

Som ni vet så var det gruppövning i skolan innan idag och sen irrade jag runt i stan och hamnade sen helt plötsligt på Hansa där jag köpte min fina lilla väska som jag är så glad för! ^^

Sen när jag väl var hemma igen så pluggade jag koncentrerat några timmar, fortfarande kvävemetabolism. Huvaligen, hur ska jag lära mig allt?

Därefter ett skivstångpass på Friskis. Inte helt hemma i det än så ibland hade jag för lätta vikter. Men när jag väl hittade rätt vikt, då jäklar var det jobbigt! Och kul!

Tog en promenad med Atti sen bortåt Lindö, var väldigt skönt! Så fick jag höra lite skvaller från i lördagskväll, en annan låg ju och sussade sött då... Och det är faktiskt ganska fint och mysigt med all snö... Fast det tänker jag aldrig erkänna för vädergudarna!

Blev sen mat idag, åt nog vid halv elva... Pytt i panna och stekägg blev det! Gott ^^

Kom till att tänka på en sak innan. Vad är det med alla Friskis-ledare? Varför ska alla ha Tom Petty/John Mayers Free Fallin'? Vill dom att jag ska bryta ihop helt eller? Jag älskar verkligen den låten! Men det är så mycket känslor och minnen till den som inte riktigt hör hemma på ett träningspass...

Nej, nu ska jag försöka sova, är så slut! Fattar ärligt inte hur jag kunnat bli så här slut, har verkligen inte en enda ATP kvar i någon kroppsdel. Tror jag ska sova nu så mina glykolyser och citronsyracykler och lipidmetabolismer och allt vad det nu heter kan få jobba ostört och bilda tillräckligt med ATP så jag orkar ta mej upp ur sängen i morgon och helst hela "långa" vägen till skolan också...

God natt, dröm sött och var riktigt utvilade imorgon!
Blir en Dagens låt också, sen ska jag nanna.
Puss

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0