Hamstrat; -314,68 kr

Sådärja! Nu har jag handlat. Hade sällis med Atti, bra mycket roligare att handla då än om man är tvungen att gå "ångestvägen" själv. Passade på att posta några Alla Hjärtans Dag-kort också. Själv hade jag velat stryka dagen ur almanackan men känns som att det är bäst att ta seden dit man kommer...

Blir korv Stroganoff ikväll, längesen. Det ska bli gott! Dock blir det en vända till gymmet först, träningskort är till för att användas även om jag helst burat in mej med biokemi-boken.

Nu ska jag ta en macka och ett glas O'boy! Har äntligen köpt det, är så barnsligt gott! Köpte en extra liter mjölk också för den sakens skull. Nu är man 314,68 kronor fattigare. Ja, inte för mjölkens skull alltså.

Ska försöka plugga lite innan gymmet. Sen ikväll vill jag se Made in Sweden, undrar om det finns på TV4 Play?

Och så kommer ett bildinlägg från veckan i Kristianstad. Låter säkert mer spännande än vad det är :)

/Johanna with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0