En riktig knähund

Innan när jag låg i soffan och läste biokemi så hoppade Chili upp till mej och la sej på min mage. Så söt hon är! Försökte fota henne men hon är inte stilla så länge i taget så det är lättare sagt än gjort!





<3

Sen när jag satt vid datorn och pluggade så kom hon och puttade och buffade på mej och klängde och försökte ta sig upp i mitt knä. Hon gav sig inte förrän jag lyfte upp henne så hon fick sitta i knät.
Trodde hon ville kela. Men tji fick jag, hon ville bara ha bättre utsikt att se ut genom fönstret och titta på andra hundar!

Min söta Chili, vad jag saknar henne när jag är i Kalmar!
Någon som värmer sängen om nätterna och ligger på ens fötter när man sitter och pluggar... Älskar min vovve!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0