Diss

Suck... blogg.se funkade inte igår kväll heller... Vad är det med dom nu för tiden???

Lyssnar på Rix Morronzoo... Dom brukar ju hissa och dissa. Nu vill jag göra det, i alla fall dissa:
Stod för en stund sen och skulle sätta på mascara (heter det sätta på?) och så nös jag ju givetvis, är ju så jäklans förkyld. Och vad blev följden? Jo, mascararänder över halva fejset. Snyggt liksom. Vad trött man blir!

Ska snart till skolan, sen blir det sista minuten-tentaplugg...!!!

Ha en bra dag!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: hanna

jo förstod vad du menade hehe, får testa det idag typ hehe:) hehe när man har brorsor blir det rena rama fighten haha, bråk, slagsmål hahaXD hahah nää gud det lät inte som någon kul tenta alls hahaXD gick det bra att plugga igår då?:) hoppas du känner dig bättre idag:) jag mår bara bra tack, trött bara tihi:D

åhh, dissa och hissa är roligt att du tar med, jag har en inne och utelista och veckans lista på min blogg, ta en titt på det så får du se vad jag listade hah;) kan förstå din diss, jag brukar alltid kladda mascara inne i ögat eller mascaran rinner av mig när jag är förskyld haha eller det i ansiktet för man snyter sig så mycketXD

2010-02-02 @ 14:57:02
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0