Diss ggr 2

God mogon! Idag vill jag börja dagen med att dissa ett par saker. Bra start va? ;)
Vänta bara, en annan dag ska jag kontra med TRE hissar!

Diss nr 1:
Igår kväll gick jag och la mej men vaknade igen eftersom jag hade glömt att kolla schemat för idag. Sen kunde jag inte somna igen. Så jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg... Men, funkade blogg.se då? Näe... Tycker det händer titt som tätt, ganska irriterande faktiskt.

Diss nr 2: Min blandare i duschen är hopplös! Man ställer in perfekt värme och så varar det kanske 15 sekunder, sen antingen blir man skållad eller djupfryst utan att ens ha rört eländet! Så, alla långa duschar jag brukat ta, den tider är förbi. Nu är det bara jobbigt, man skyndar sej allt man kan istället. Inte behagligt alls.

Snart skola nu. Vet inte om vi börjar kl 8 eller kl 9, det kan bli intressant...
Läraren har skickat ett mail: "avläsningen är tisdagen den 16/2. Vi träffas i labbet N224 kl 9, precis som det står i schemat".

Schemt säger: "16/2 kl 8 Avläsning N224".

Hmm.

Ha en bra dag!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0