Är kvävemetabolismen en bra start på en ny vecka?

Morrn!

Nu är det måndag igen och en ny vecka har börjat... Känns verkligen panikartat nu, för nu kan man ju säga att tentan är nästa vcka. Och något som är nästa vecka - det är skrämmande nära!

Ska ha gruppövning idag nere på Kocken om kvävemetabolism. Den har jag ju läst en del på. Ska bli intressant att de hur mycket av det som fastnat... Är rädd för att det är väääldigt lite!

Så konstigt jag drömde inatt också! Det går inte ens att beskriva, hjälp!

Tur det bara är två timmars skola idag, sen blir det plugg i 190! Fast egentligen vill jag ju sova...

Men ikväll ska jag på skivstångpass, det ska bli kul!

Ha en bra start på dagen!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket Johanna, vad snäll du är ;D

2010-02-22 @ 09:24:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0