100

Oj, har passerat hundra (100!!) inlägg! Redan liksom! Bloggen föddes ju på nyårsdagen :) Så här flitig brukar jag inte vara!

Har nyss kommit från skolan. Jag och några tjejer till i min klass hade en liten "frågestund" med Kjellemannen. Han är bra snäll han, han satt med oss i en och en halv timme och förklarade saker. Men lite förvånad var han nog att vi var så många... Hoppas han inte tyckte det var alltför illa att så många av oss fortfarande inte har hajjat det här med bufferträkning. Men ja, liiiite klarare är det nu. Frågan är bara om det är tillräckligt klart för att klara tentan??

Nu när man pratat med honom känns det som det är lika mycket till att läsa in som jag redan har läst på! Hur ska detta gå?!

Panik!!

Nu ska jag plugga tills jag stupar! Eller helst ska jag nog lägga av strax innan det går så långt. Vore ju onödigt att trilla av pinn precis innan tentan när man dessutom ansträngt sig så för att plugga till den...

Wish me luck! ;)

/Johanna with love


Kommentarer
Postat av: gustav

lycka till med tentan!:D

2010-02-02 @ 17:12:55
URL: http://gustavhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0