Misslyckande och lite uppmuntran igen

Sådärja! Då var man hemma igen efter årets sista tenta. Trots att den gick helt totalt käpprätt åt skogen (nej, jag överdriver inte) så drar jag ändå en lättnadens suck. Denna terminen har varit så himla intensiv! Vid detta laget har jag hunnit bli väldigt trött, det känns som jag startade denna terminen som trött. I våras var jag helt slut och mina batterier hann aldrig laddas helt och hållet under sommaren. Nu ska Sebbe komma hit, han kommer imorgon, och sen åker vi gemensamt hem på söndag. Jag längtar så! Då ska jag mysa och fira jul med min familj. Sen är det dags att med förhoppningsvis nya och friska tag ta sig an skolarbetet igen!

Men, det var egentligen inte detta jag skulle skriva om!

Jag hade sällis med Atti till tentan och under tiden som jag stod nere i trappen och väntade på henne så passade jag på att ta en titt i mitt postfack för att se om jag fått några trevliga brev. Där låg dock inga vita sedvanliga kuvert utan inklölad i mitt postfack låg vad som såg ut som en grå hopskrynklad plastpåse. Vad i all världen! Jag tog ut den och fann ett inplastat paket från ingen mindre än Marabou! Dock försod jag med det samma att paketet inte innehåll något choklad (attans) då det var mjukt.



När jag kom hem igen från tentan så var jag såklart tvungen att kolla in innehållet! Och, jag fann det här:



Ett badlakan ! Tänk om det var ett choklad som var så där stort ^^ Då hade jag varit i himmelriket! Men, detta blir perfa till Beach 2011!! Tack snälla Marabou!! <3

Och varför fick jag detta badlakan då? Ja, det undrar jag också! Det stod på paketet att det var ett tack för att jag deltagit i Chokladkoden (kanske lottades bland deltagarna?) för ca tre triljoner år sedan! Ser man på! Det var allt en trevlig överraskning! Inte varje dag minsann ^^

Imorgon ska jag hämta ut ett paket på Pressbyrån, en sak som jag beställt. Vad kan det vara??? ;)

Nu ska jag ta igen mej, äta tacos och äta godis och se på film och förbereda min packning. Imorgon är det full skoldag igen, då kör nya kursen igång med buller och bång!

Ha det så bra mina vänner! Kanske kan bli lite flitigare på att uppdatera nu under jul, jag hoppas det i alla fall. Då kommer det åtminstone hända liiiite mer saker än bara skola!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0