Några axplock ur mina spellistor

Sanna, som är en av mina kursare, gjorde detta inlägg på sin blogg, och nu blev jag sugen på att göra det samma! Håller med där, inte alltid man är full av briljanta ämnen att skriva om (som ni säkert har märkt), men musik funkar ju alltid, i alla fall i min bok! :)

Så här lyder inläggets "instruktioner":
Bläddra fram till låt nummer 6, 12, 24, 48, och 96 i din mobil, MP3 eller Ipod och skriv vilka låtar som finns där.


Väljer att ta låtar både från min iPhone och från min "huvudspellista" på Spotify, då musiken på min iPhone är uråldrig, var ju ett bra tag sen man vågade ladda ner... :O oooopsie... (A)

Nr 6
iPhone: Lars Winnerbäck - Nån annan
Spotify: Timo Räisänen - Sweet Marie

Nr 12
iPhone: Europe - Carrie
Spotify: Dundertåget - Delad vårdnad

Nr 24
iPhone: David Guetta - Sexy Bitch
Spotify: Rasmus Seebach - Natteravn

Nr 48
iPhone: Artmade - Sister
Spotify: The Killers - Spaceman

Nr 96
iPhone: Linkin Park - Place for My Head
Spotify: Petter - Mikrofonkåt

Hej och hå vilket bludder av en massa olika musik som det blev! Kan säga att jag hatar Europes låt Carrie, vet inte varför jag har den...? De andra gillar jag, gillar väldigt många olika sorters musik så det ger nog en hyfsad sammanfattning av vad jag lyssnar på skulle jag tro...


Lars Winnerbäck, Borgholm 2010





Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Ja! :) Bra smak där

2010-12-10 @ 14:51:10
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Sanna

SV: Vad roligt att du också gjorde en sådan här! :D

Det var en del bra musik tycker jag.

2010-12-10 @ 18:07:33
URL: http://fiasanna.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0