Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv?

Återigen lyssnar jag på Rix Morgonzoo, precis som jag gör alla andra morgnar innan kl 10.

De pratade innan om vem som skulle spela huvudrollen i filmen om sitt liv. Tror dom kom fram till att tjejer generellt valde Julia Roberts och killar generellt valde Johnny Depp.

Men, som den rebell jag är (yeah right) så väljer jag att gå mot strömmen!
I filmen om MITT liv skulle jag vilja att CAMERON DIAZ skulle ha huvudrollen. Hon är bara bäst helt enkelt. :)



Bästa Cameron!
Min favvo-folm med henne är nog The Holiday! :D
Och What Happens In Vegas...

Skola snart. Dugga nu på morgonen, har inte pluggat alls till den, har bara läst till tentan imorgon. IMORGON!! Oh My God.

Har föreläsning sen i cellbiologi om typ könsceller, befruktning och differentiering. Den varar från 9.15-12, och sen från 13-16. Attans. Jag som trodde att vi slutade tidigt så att jag skulle kunna sticka hem och plugga enmassa idag! Men icke. Och kan ju inte strunta i föreläsningen heller för den lär ju inte filmas eftersom distansarna är här...

Ajja. Det får helt enkelt lösa sig. Ha en bra dag idag, nu ska jag försöka hinna äta frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0