The New Thing

Som jag tidigare sagt så hade jag ju bort mitt smink och min hårborste på CNaS-festen i fredags. Har inte möjlighet att ersätta denna förrän imorgon då mitt csn kommer. Så har gått runt osminkad sen dess och skrämt slag på min omgivning. Människor jag mött måste ha blivit väldigt skrämda och jag ber så mycket om ursäkt för denna olägenhet. Jag hade själv blivit galet rädd om jag sett en zombie/levande död/spöke-kombination ute på gatan. Men cheer up, imorgon och framåt kommer Kalmar att vara fritt från vålnader igen!

Läste att samma öde drabbat självaste Egoina, och då måste det väl ändå vara liiiiite mer okej? Visst? Eller hur?
Ja, trodde väl också det!

Osminkat är The New Thing helt enkelt! Or not.






Diggar hennes header skarpt!
Min är tråkig. Men vet man inget om HTML-koder och alt vad det heter, så då får man väl helt enkelt gilla läget.

Skola klockan 10. Har ju varit uppe galet tidigt med tankte på att vi inte börjar förrän då. Kanske till och med hinner diska undan frukostgrejerna denna morgon!

Ha en bra dag fellas!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det finns ju en massa hjälp sidor för sådant. T.ex designadinblogg.se

2010-04-22 @ 17:36:07
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0