Surprise!



Den här synen mötte mig när jag kom hem från syrran i förmiddags...

Åkte hem till syrran igår eftermiddag. Vi lagade god mat - vegetarisk "lars-agne" och medan den stod i ugnen så kollade hon på Merlin och jag skrev labbrapport. Socialt ;)
Hon blev glad för armbandet och teet som jag köpt åt henne i England, vad bra!

Så hade hon bakat jättegoda kladdekaksliknande kakor med kokos på som vi mumsade på, och drack gott Twinings-te ^^
Kollade på film på TV, nån action/drama-grej och sen Ett Päron Till Farsa. Somnade gott i soffan båda två, vaknade vid två inatt.

Så blev jag väckt vid halv sju imorse av Sammy och Lunsen som kraxade högljutt! Vilken underbar väckarklocka! Eller inte...

Lång frukost idag, sen blev det lite plugg där också innan jag åkte hem, har sånt bra plugg-flow där av någon anledning.

När jag sen kom in i trappen här satt hissen fast på trekvart och någon har sparkat hål i väggen... Lika spännande varje gång. Är det inte burkar, flaskor, matrester och kondomer så är det bajs och/eller kräk. Och idag var det förstörelse. Kanske ska börja leta efter ett hus på landet?

Nu ska jag skriva klart min labbrapport och sen förbereda inför labbarna imorgon. Rolig söndag!

Ha det bra idag, hörs snart igen!
Puss

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0