Protest och uppror!!

Har precis kollat på Andra Avenyn. Det näst sista avsnittet EVER!! :(

Har varit illa nog under säsongsuppehållen. Och nu kommer det inte tillbaka mer, aldrig aldrig...

Har följt det sen det började i princip och har sett vart enda avsnitt minst en gång var.

Jag låter säkert fånig nu men det känns som att man känner karaktärerna, som att dom finns på riktigt.

Har aldrig följt en serie på detta sättet innan. Det är alltså så här det känns?


Vet inte varför svt plötsligt beslöt sig för att lägga ner serien. Undrar om det är tittarsiffrorna som rasat? Det kanske man skulle tänkt på innan man bestämde att man skulle lägga ut avsnitten på internet innan de ens visats i TV... Hmf.

Tänk om det i alla fall kunde fortsätta sändas på hemsidan? Fast på ett sätt är detta nog lika bra. Serier som är riktiga långkörare brukar alltid börja spåra. Och det känns som att AA är på god väg att göra det. Är ju alltid bäst att säga hejdå med flaggan i topp...

Okej, nu blev det ett helt inlägg om hur jobbigt jag tycker det är att mitt favvo-TV-program ska läggas ner. Hur nördig får man bli? Men jag erkänner, jag är nog den största AA-tönten i världshistorien! Jag, Erika och Johanna, we go together.

Nu kanske man skulle sova?
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0