PJ-time!

Ja, det börjar bli det nu.

Kom ju nyss till Kalmar med bussen kl 16.20. Jag som hade så tråkigt och därför planerade in en massa att göra. Vart tog tiden vägen?

Det enda jag gjort är att tvätta och städa ena garderoben. Jaja, det får väl duga.

Snart ska jag ner i tvättis och hämta upp den sista tvätten som ligger i tumlaren. Sen blir det PJ, te och Dating in the dark, missade förra avsnittet då jag var i underbara London!

Skulle vilja ha en ny pyjamas, hittade denna på H&M;

149 kr från H&M

Liknar lite en som min ena syster har, vill ha! Hittade på Primark med men kändes på nåt sätt tråkigt att köpa..?

Innan jag kryper till kojs med mitt te ska jag dock packa upp sista väskan och ta kort på det jag handlade, ni ska få se imorgon! Är inte så bra på att fota kläder men ni ser ju på ett ungefär i alla fall :)

Så kommer bilderna från redan med, nu har jag mitt vanliga internet igen, halleluja!

God natt och sov så gott!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0