Labbråttan!

Wow, klockan är "bara" 00.09 och jag är "redan" klar med min labbrapport. Miracles do happen.

Helt sinnes, hemma från skolan ca 18.15, somnade knallfall till vid halv åtta. Sen dags att fixa käk. Och sen, plugg. Men vad gjorde jag? Jo, fastnade i intressanta diskussioner på Facebook och msn. Eller ja. Intressanta och intressanta. Är man trött så är det mesta mer intressant än att sätta sig och plugga.

Följden blev att jag var tvungen att logga ut från msn för att överhuvudtaget göra NÅGONTING pluggrelaterat. Självdisciplin, vad är det?

Nu är i alla fall labb 4 också skriven, plus att jag korrigerade lab 3 en del. Vad höll jag egentligen på med igår??





Bilder från dagens labb i cellbiologi. Vi håller på att odla celler, både "normalt" och med tillsatser av olika typer av cytostatika. Idag var det dags att räkna cellerna. Resultaten ska redovisas imorgon. Ingen vanlig labbrapport som skönt är, utan de ska redovisas med en Power Point-presentation. Hoppas att det går bra!

Nu tror jag bestämt att det är dags att sova om man ska orka med ännu en lång dag i skolan imorgon, den fylld med labbrapportskrivande, precis som alla andra! ^^

Godnatt mina sötaste!

/Johanna with love

PS. Surar över att inlägget inte ser likadant ut nu när jag skriver som det kommer att göra i bloggen sen. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0