Kärlek i hjärtat! <3

Jaa, just nu har jag massor av kärlek i hjärtat! Jag älskar min mamma!

Som jag sagt innan så blev min kamerasladd glömd hemma, det är ju på grund av det som jag nästan inte har några bilder just nu. Men min snälla mamma skickade den i ett sånt där vadderat kuvert. Trodde nästan att den kommit bort för den tagit så lång tid på sig att komma fram. Men nu idag så låg den i min brevlåda!

Och förutom sladden, vet ni vad som mer låg i påsen? Jo, den här supersöta kylskåpsmagneten!



Tack snälla söta mamma!!
<3


Ibland vill man inget hellre än att få en kram av sin mamma när allt känns jobbigt. Då ska jag titta på denna!

Hemma på lunch nu, snart är det dags för farmaceutföreläsningar till kl 16, yaay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0