God fredagsmorgon!

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp! Alldeles för tidigt! Och satt uppe lite längre än tänkt igår, det tog en himla tid med labben. Var ju tvungen att läsa en massa bloggar med den när jag var klar!

Fint väder idag! För en gångs skull som vi ska vara nere i hamnen är det solsken, brukar alltid regna då typ.

Ska ha gästföreläsare idag. En överläkare som ska föreläsa om neoplasi och cancerutveckling, den ska bli spännande och intressant att lyssna på, ska försöka ha öronen på skaft! Innan dess så ska vi hinna med två gruppövningar, lagom roligt det dock...

Som det ser ut nu så tror jag att jag kommer vara hemma ikväll och ta det lugnt. Det hade varit roligt med en festkväll men att plugga till tentan går faktiskt före allt just nu.

Men jag hoppas att de andra får det skoj!

Nej, nu ska jag börja rota i garderoben. Undrar om den innehåller några kläder man kan dra på sig idag?

And, first thing tomorrow - köpa smink och hårborste!!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en toppen fredag!:D

2010-04-23 @ 12:14:27
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0