Först tenta i mikrobiologi, sen VALBORG I KALMAR!!

God morgon!

Idag vaknade jag innan klockan ringde. Så sjukt nervös, kunde inte sova ordentligt!

Tentan är klockan 8 och jag har redan ätit frukost och klockan är inte ens 7...

~

Längtar till tentan är över! Då drar vi igång med Valborgsfirande så det står härliga till!
Kl 12-16 är det grillning här utanför.



"Kungen och jag fyller år! Det ska firas med lite halabalo på korsnäbbens bakgård. (är det dåligt väder flyttar vi in grejerna)

För de som köpt biljetter till kåren och movitz drar vi sedan vidare!
Ta med er något att dricka, något att grilla och ett glatt humör."


Sen runt klockan 16 så drar det igång borta vid Kåren!

Valborg i Kalmar på Facebook! 444 bekräftade gäster, 700 har köpt biljett, det där bådar gott ^^
"Tillåt oss presentera årets studenthögtid,
Valborg i Kalmar fredagen den 30 april!

Fredagen den 30 april arrangerar den nystartade studentföreningen Kalmar Studentliv tillsammans med Studentkåren i Kalmar ett valborgsfirande! Under eftermiddagen bjuds det på ett gratis utomhusarrangemang på Sveaplan som avslutas med Klubb LIVE+ på Kåren!

Dagen program:

16.00 - Kalmar Keys sjunger in våren

16.40 - Ölandståget

17.20 - Nisse Lind

17.50 - Urmas Plant

18.30 - Utdelning fototävling nykar.se

18.40 - Studentensemblen KAST

19.20 - Nisse Lind

19.50 - Monark X

20.30 - Stereo Arcade

22.00 - Kåren slår upp portarna

ca 23.30 - Movits!

02.00 - Kåren stänger"


Kommer bli en awesome dag! Bortsett från tenta-fan...
Min pappi fyller också år idag! När jag var liten trodde jag
1. att de flaggade för min pappa och inte för Kungen
och
2. att det var absolut omöjligt att vara äldre än Kungen.
Nu har jag dock blivit klokare och vet att ovanstående inte stämmer.
Jag har ingen flagga att hissa men Hipp Hipp Hurra för pappa idag!

Pussssss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0