Drop it and try

Nu ger jag upp för ikväll. Eller förretsten. Tentan är ju imorgon! Jag ger upp helt enkelt. På obestämd tid.

Imorgon klockan 8-13 gäller det. Hujedamej.

Kvällen innan en tenta plockar jag alltid undan allt som har med den tentan att göra. Då kan man inte längre påverka resultatet. Det är en så skön känsla när man läst sista meningen.



Det som inte syns finns inte.

Nu ska jag duscha och fixa mina naglar inför imorgon. Och då menar jag inte inför tentan ;)

Godnatt! Sov så gott! Själv kommer jag drömma mardrömmar om mikrober men det är smällar man får ta.

PS. Som ni märkt har inga Englandsbilder kommit upp idag. Jag har tentapluggat, hoppas ni förstår.
Och imorgon kommer det bli hektiskt så då kan jag inte heller lova några. Men sen kommer dom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0