Diamonds and pearls

Every since I saw you, entering my world,
life has really changed into diamonds and pearls...

Nu är det vår! Alla har vårkänslor. Alla par kommer fram från sina kärleksnästen och visar alla hur kära dom är.
Jag umgås med mina skolböcker.
Jag vill också vara kär och ha vårkänslor!

Allt blir lättare då, så mycket roligare! Och man blir piggare och allt känns underbart.

Ajja, den som väntar på nåt gott...

Tvättade idag. Hemskt irriterande när det man hängde in i torkskåpet kl 16 fortfarande är blött kl 19... Så nu är min lägenhet pyntad med blöt tvätt. Och jag ska laga mat nu vilket innebär att doften av rentvättade kläder kommer bli ett minne blott.

Usch jag har sån panik. Kan inte ett dugg till duggan imorgon eftersom jag bara fokuserar på att läsa till tentan på fredag. Känns inget bra det här... :(

Ska återgå till min matlagning nu. Englandsbilderna kommer nog senare ikväll om jag inte somnar med fejset i mikrobiologiboken...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0