De röda bussarnas land - dag 2 Seven Sisters

Goder afton! Hoppas att ni haft en bra kväll! Jag har myst med tacos och kollat på del 2 av Millennium, så himla bra!

Nu kommer dag två av vår lilla Englandsresa! Eller rättare sagt, del 1 av dag 2! Delar upp andra dagen i Seven Sisters och Lewes, blir så himla långt annars! Är man flitig med kameran så är man! ;)

Seven Sisters

Innan vi begav oss ut på äventyr så kollade vi in The Royal Pavilion.

Stina och jag utanför.

Har för mig att Hanna sa att det var nån kung som tröttnade på att bo i London och lät bygga detta Indien-inspirerade bygge. Jag hade inte tackat nej till att flytta in här!

Våran privata guide Hanna!

Sti und Hanna ;)

England i ett nötskal: kör på fel sida av vägen + röd dubbelbuss! I like :)

Något samhälle som jag först trodde var East Sussex. But that crashed and burned.

Engelsmännen har humor! Denna skylten satt uppe i bussen...

Framme!

"Swansea"

What? Brösarps backar? Jag trodde vi var i England!

Det var väldigt steniga stränder... Egentligen syftar kortet till att ni ska beundra mina skor men det känns ju dumt att skriva här ;)

Jag med Seven Sisters i bakgrunden! Alltså det stora vita...

Hanna tyckte inte att hon var lång nog...

Fail! Skulle fota när Hanna hoppade ner. För en gångs skull hann kameran före mig...

Seven Sisters

Woohoo!!

Ny bytade vi underlag! Fortfarande mycket snygga skor... ^^

Vi hittade det perfekta lunchstället!

Hanna med lunchpåsen redo!

Hööööögt upp...

Strandpremiär för 2010!

Vackert... ^^

Nu blev det helt plötsligt Kiviks marknad-känsla över det hela...

Bilkö. Undrar vart alla var på väg?

Ja, det var vår lilla naturutflykt i korta drag. Var så otroligt vackert! Kan definitivt rekommendra folk at åka dit!

Imorgon tar vi andra delen av vår första intensiva dag - Lewes och Brighton Pier by night!

Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0