Dagens låt: David Guetta feat. Kid Cudi - Memories

Denna låten är helt underbart bra! Den är så somrig vilket passar otroligt bra idag då det varit så varmt och soligt ute att man utan att frysa ett dugg lätt hade kunnat gå i shorts och t-shirt! Hoppas att den kommer bli en sommarplåga i år, hade vatt underbart! Det är ju en så sjukt bra partylåt också, passar bra som en upptakt till Valborgsfirandet på fredag, jag är sjukt taggad! Vill festa till denna låten hela härliga sommaren!



Nu ska jag laga mat, tacos blir det ikväll igen, sååå gott!
Har sån jobbig tentaångest nu också. Tänkte kolla på Millenium på svt play som Lina tipsade om när jag äter för att skingra tankarna lite.

Heldag i skolan hela dagen imorgon. Sen på kvällen blir det hard core-plugg, likadant på torsdag. Sen på fredag smäller det, sen är det över för andra gången. Ska bli så skönt!

Vet dock att om det inte går bättre denna gången kommer jag inte kunna slappna av på kvällens festligheter sen. Jag hoppas på det bästa!

Dra nu igång härliga Memories på högsta volym, blunda och riktigt känns sommaren och partystämningen flöda!

På återseende, det blir en Del II av Englandsresan innan jag ska sova!

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0