Fixarn

God lillördagskväll!
 
Vad har ni för er? Ute och partar eller myser hemma?
 
Själv har jag haft hemmakväll och snart är det dags för mig att nanna kudden.
 
Var på stan innan och fixade ett par saker, bland annat har jag kirrat impregnering och lite andra supplies till mina nya pjucks. Nubuck var visst svårare än andra material att sköta verkar det som. Eller är det bara jag som aldrig brytt mig så mycket tidigare. Men är verkligen dökär i dessa skorna så vill kunna ta väl hand om dem ^^ Hittade tillslut också kräm att smörja in skinnjackan med i en skinn- och läderhandel. Så det är vad jag gjort ikväll sen - impregnerat skor och smort in skinnjacka, party party ;)
 
Dessförinnan åt jag kvällsmat framför TV:n och Bonde söker fru och sen Berg flyttar in. Tycker Berg var jättebra idag, Laila Bagge är så himla ball!
 
 
Bildkälla
 
 
 
Nu sitter jag här och svamlar och lyssnar på Halestorm i Bandit Takeover, schyssta låtar de lirar ändå så här en lillördagskväll :)
 
 
Bildkälla
 
Just ja. Som alltid när man inte ska handla nåt så vips fick tre saker följa med mig hem från H&M; en svart munkjacka, partystrumpor och en ny mascara. Insåg att jag råkat köpa vattenfast... Ooopsie.
 
 
149 SEK på H&M Tröjan återfinnes --->HÄR<---
 
Well. Now it's time to hit the sheets! Sleep tight and don't let the bed bugs bite ;) Hörs imöra innan jag åker! :D

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Mysig tröja :)

2012-12-12 @ 19:19:48
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0