Karma 2011

I torsdags, fredags och i lördags var det dags för 2011 års Karma-mässa. Denna gången hölls den på Kalmar slott, i fjol var den på UB, kändes aningen lyxigare i år! ;)

Karma är en mässa som anordnas för att studenter ska kunna knyta kontakter med kommande arbetsliv, det är en uppsjö av olika företag som har montrar på mässan och personal man kan prata med.

Inom farmaceutbranschen fanns Doc Morris och ICA Cura på plats, dem passade vi såklart på att prata med lite extra!

Det var jag och Micha som var där tillsammans. Visst är det kul att prata lite med "branschfolket" men det roligaste är nog alla gratissaker man kan få med sej hem! ;)

Gratis ÄR väldigt gott!

Här kommer en liten bildbomb från årets Karma:

En termosmugg från Doc Morris och en vattenflaska från ICA Cura - kommer lätt bli coolast på skolan/gymmet! Eehh??

Nog det bästa av allt - en skörd på hela 29 pennor! ;)



Godisförrådet fylldes på, synd bara att jag inte äter sånt längre ;)

Lite andra random saker! :P

Bilder lånade från Micha! Kolla in hennes blogg vettja! www.michapicha.blogspot.com









Hoppas att vi kommer få bra Karma nu då, både till nästa år och nästa liv! ;)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Sådana där vattenflaskor har alla på jobbet, utom jag! :P

2011-02-15 @ 08:54:39
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Tekniska prylar verkar vara synonymt med strul... Min mobiltelefon stänger av sig hela tiden, och det var någon som inte hade kunnat skicka sms till den. Skumt!

2011-02-15 @ 08:56:50
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: LINA

Jisses vad du plockade på dig! hahah

2011-02-15 @ 15:26:44
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

trevligt! :) har för mig att en jag är bekant med är med och fixar typ Karma 2011 grejen :P Såg något om det på FB

2011-02-21 @ 18:56:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0