Kär i ett träns!

Hittade ett så sjukt snyggt träns hos Hööks hästsport!!

Gold Medal Artemis, aachenträns för 749 kr.





Så här ser det ut på;



Tränset finns också i brunt, men tyckte nog att svart var snyggast :) Beror ju så klart på hur hästen det ska sitta på ser ut. Till min ena fux hade jag svart utrustning och till min andra häst som också var fux hade jag brunt. Ifall ni undrade, och det är klart att ni gjorde! ;)

Man är knäpp om man köper ett träns fast att man inte har någon häst va? Svar: JA! haha

Är det någon som har haft träns från Hööks som vet ifall kvaliten är bra? Har bara haft andra saker från dem, och det har varit varierande kvalitet på de sakerna i alla fall...

Bilderna är tagna från Hööks hemsida, den hittar ni här---> Hööks hästsport





Kommentarer
Postat av: Camilla- Dressyrsadel sökes

Sv: Tack för att du hörde av dig och sadlarna låter jätteintressanta men tyvärr behöver jag 17½ för att få plats ordentligt :(



Jättetack ändå!

2011-02-04 @ 13:52:22
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: LINA

Har ett av dyrare variant (Horsehead) och jag är nöjd med det men använder det nite nu eftersom det 'är så jäkla stort! Är det Claridge House det där? Det tror jag inte rä lika bra. Deras Gold Medal är ju så snygga

2011-02-04 @ 15:37:57
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0