Lite fler bilder från Visby!

Mentalt befinner jag mej fortfarande i Visby på minisemester. Det var jättejobbigt att koncentrera sej på föreläsningen idag och det går trögt att plugga här hemma. Precis som om jag varit ifrån det hur länge som helst. Men, när man i princip lever skola och plugg 24 seven så känns fyra plugglösa dagar faktiskt som en evighet!

Visar lite fler bilder för er och så kan jag ju samtidigt låtsas att jag är på lite mera semester!



Stortorget






Hanna från vår favvoutsiktsplats




Strandpromenaden i solnedgången





Hjort verkar glad. Men, jag undrar varför Musse ser så tvivlande ut? Vad gjorde jag liksom?



Kan ha varit kvällens finaste dans. Möjligen. Kanske. Eller förresten, kanske inte ändå...



?????



Yo!



Vi var inte bara oseriösa! Här är äldsta delen av muren - kruttornet!




Kända Fiskargränd (dock utan solsken och rosor)




Om man inte gillar att måla om sitt hus kanske detta kan vara ett bra alternativ?



Mina bästa utan för domkyrkan St:a Maria




Mys på muren



Almedalen var politikerlös...




Här är Rindi, byggnaden som det festas mest och bäst i!


Givetvis var jag också nörd och fotade det gamla Apoteket..!!

Nej vet nån vad! Nu är kvällsmaten på sin plats i magen. Nu blir det Idol-kväll med mina töser hemma hos Micha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0