Dags att ta stygnen!

Just nu är min lilla vovve hos veterinären för att ta bort sina stygn sen operatioen. Mamma är där med henne. Hatar att jag är uppe i Kalmar och inte kan följa med!

Idag får vi även beskedet om vad knutan innehöll, om det är något elakartat eller kanske bara en inflammerad talgkörtel... Vilken nervös väntan det har varit, hatar det! Sånt vill jag veta med en gång så att det går att åtgärda så fort det går!

Skulle förresten visa täcker vi köpte till henne! Det har jag helt glömt... Här kommer en bild eller två..!!





Minns inte vad märket på täcket heter men det är från Djurkompaniet och kostade runt 400 :-. Bra kvalitet och bra att man kan ta loss fodret om det behövs.



Väntar nervöst på att mamma ska ringa och säga beskedet om vad som fanns i knutan! 13.15 hade som tid så borde vara hemma snart tycker jag...

Ska göra lite lunch så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0