It doesn't matter who you are if you're a superstar

Nu blev jag himla besviken alltså!

Vaknade vid fem imorse men värsta ont i huvudet så jag valde att avboka mitt spinnpass i morse, så typiskt, hade sett fram emot det ju.

Men det var inte det jag blev besviken över. Eller jo, lite. Men det var sååå fint väder då, solen strålde! Sen nu när jag vaknade andra gången vid halv nio så var det mulet och är det fortfarande... Så typiskt det också. Jag som tänkt mig en promenad i solen "istället för" träningen. Jaja, det får bli en promme utan solen.

Nu ska jag snart gå till skolan och skriva ut en hyresavi som jag ska skicka till Försäkringskassan angående bostadsbidraget, hoppas dom kan bli nöjda sen...

Så ska posta det sen, tänkte passa på att ta en promenad med då. Sen blir det plugg och packning, sen drar vi ner till Kristianstad klockan 16.30, ska bli så kul!

Först frukost dock och så ska jag lyssna sönder The Ark's låt, den är så jäkla bra!

Ha det fab!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0