Hemma på lunch

God lunch fellas!

Hoppas allt är bra med er!

Idag har jag förlorat hela 7 spänn på att skriva ut en handout som vi senare fick av föreläsaren. Jaja, shit happens. Och jag TROR att jag kommer att överleva! ;)

Hade en jättebra föreläsning med en som heter Sven Tågerud, som är professor i farmakologi. Han sa att han inte kunde så jääääättemycket kemi, kanske är något för mig att satsa på? (Jag skojar). Man hängde med bra och fattade allt till skillnad från Christers igår... Såna färeläsningar som Svens är riktigt roliga att vara på :)

Det var några gymnasieelever från Högsby som också var med på lektionen, fråga mig inte varför. Men dom måste tyckt att vi var riktigt tröga, ingen av oss svarade på en enda fråga, dom måste tro att vi inte kan nåt. Det kan vi. Men det är ju pinsamt att svara fel... Om folk också hade kunnat sluta försöka vara roliga/veta allt så hade det blivit ännu mindre pinsamt...

Nu ska jag äta vidare på min lunch så att min mages kurr inte stör Roland i hans föreläsning i eftermiddag!
Gjorde en sorglig upptäckt. Mina Crunchy är typ slut. Måste genast köpa fler, överlever inte utan! :O

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0