Tillbaka till gamla vanor

Heeey! Jag fick en energi-boost av den där knäckemackan... Skulle inte fallit för frestelsen...

Asså jag älskar listor. Kalla mej löjlig eller tråkig eller barnslig eller vad ni vill. Men jag gör det. Oavsett vad.

Lånade en från Madicken, hope you don't mind :)

Här kommer den! ^^

-Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Jaop
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa… ^^
Hur många har du varit kär i? 4
Är du kär just nu? Det börjar svalna…

- Tio frågor om dig själv
Namn? Johanna
När fyller du år? 20 mars
Några piercingar? Hål i öronen
Vad har du på dig just nu? Röda pyjamasbyxor med vita prickar och en T-shirt från Tivolirock 2006
Vilken årstid är bäst? våren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna utvilad utan att halva dagen gått, kunna ta den tid som behövs utan att stressa och äta en god frukost.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Vet inte faktiskt, brukar inte fundera över det
Vad är du bra på? Kanske har några dolda skills?
Vem älskar du mest på denna jorden? Min mamma <3 Och på den andra jorden så är det… Nä, skoja ba.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? En som inte längre är min vän.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla :D
Vem är snyggast av dina vänner? Mina vänner är snyggast i världen!
Vem är mest partyprisse?
Atti XD Elna är nog god tvåa ^^

Vem är den du helst har filmkväll med? Vem som av dom, mysiga allihop <3
Vem av dina vänner är mest "evil"? 666, du vet vem du är ;)

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? Skrivit tenta i organisk kemi, druckit te hos Micha och ätit mat, kollat på TV och traggat hos Atti.
Vad ska du göra nu? Bör sova!!
Vad har du ätit idag? Leverpastejmacka, korvmacka, yoghurt, choklad, pasta och köttfärssås, knäckemacka med ost, tomat och citronpeppar.
Har du duschat idag? Japp

Är du trött nu? Lite.
Vad händer i morgon? Skola 9-12, sen rätta labbrapporter, sen fika med syrran och Gustav, sen kanske Friskis med Atti
Går du i skolan? Yes
Har du varit i skolan idag? Jo, tyvärr…

- Annat
Hur mår du just nu? Bara bra :)
Har du piercat dig? Tagit hål i öronen bara
Är du hungrig nu? Nepp.
Vad är klockan nu just nu? 02.59
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? YoyTube

- Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? Malin, min syster
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Johanna K
Vem sms:a du till senast? Hanna S


- Övrigt
Gillar du punk? Hey Ho Let’s Go! ^^
Har du sminkat dig idag? Nee..

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? Ja, klart :D
Vilket är ditt favoritband/artist? Just nu, Volbeat. Varierar från dag till dag, tihi :)
Vad gillar du för musik? Det mesta. Inte dansband. Eller death metal. Typ.

 

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? check
Har du fler än 3 jeans? check
Har du fler än 5 tröjor? check

- Smink och hår
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nepp
Använder du ögonskugga? Vääääldigt sällan.
Använder du kajal? Jaop
Använder du hårspray? Om jag ska ut typ.
Använder du volymspray? Kanske, vet inte vad det är för sort :P
Andänder du mousse? nix
Använder du deodorant? Ja, såklart.
Använder du skinspray? Vad är det?
Använder du parfym? – Ja :)
Använder du läppglans/läppstift? Försvarets hudsalva is the shit!
Använder du brunkräm? Nej
Använder du rouge? Yes
Plattar/lockar du håret varje dag? aldrig.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Tror du jag är gjord av tid??

- Kärlek
Är du kär just nu? Börjar svalna nu. Som sagt.
Har du haft sex denna vecka? Nepp.
Har du kysst någon denna vecka? Nepp.
Har du ett förhållande? Singlett ^^
Är du romantisk? Dunno.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Skulle jag aldrig göra.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Jesper.
Hur länge höll det? 20 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är en typisk förhållandemänniska :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? No way.
Vem sov du senast bredvid? Min hund tror jag <3
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? E…
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nix.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hm, vet inte…
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Näe!! :O
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Tja, lite rockig och så. Äh.

 

Nu hade jag en stunds nöje i alla fall att fylla i den :) hihi

Godnatt, snart dags att vakna!! Uuhh..

/Johanna with love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0