God fredagsmorgon!

God morgon!
Precis vaknat nu. Kunde inte sova igår kväll, hade jättemycket hosta, sjukt störigt. Och som vanligt alla tankar som snurrar i huvudet...

Men när jag väl somnade så sov jag jättegott! Vad besviken man blir när klockan ringer och man inser att man måste gå upp...
Är jättetrött nu och har världens huvudvärk! Men måste masa mej iväg och se föreläsningen, får så dåligt samvete annars... Och måste läsa på labben en gång till, känns som jag inte minns något, var så trött igår kväll.

Kommer bli stressigt idag eftersom jag ska åka hem och så. Är inte säkert att jag hinner uppdatera nåt mer idag. Kanske en snabbis på lunchen.

Och eftersom jag bara ska vara hemma så kort tid och den mesta tiden kommergå åt klassfesten så kommer jag inte att ta med mej datorn denna gången. Så annars hörs vi på söndag!

Ha en awesome helg!!
Puss och kram!


/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad kul att du tycker det! :) Hon ville ha några som kunde gästblogga och då ställer man ju upp...



Händer idag då?

2010-02-12 @ 11:21:53
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: jch

Blev klassträffen lyckad?

2010-02-12 @ 19:05:49
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0